Kommunikáció

Social media

A sikerhez ma már nem elegendő az erős közösségi média jelenlét. Ismerni kell a célközönséget, kinek és mit szeretnénk kommunikálni. A megfelelő online stratégiát alkalmazva kialakíthatjuk a márkahűséget felhasználóinknál. A Facebook, Instagram, YouTube vagy LinkedIn oldalakat használó userek informatív és szórakoztató tartalmakat fogyasztanak - szövegíróink, social media szakembereink együtt élnek a márkaoldalakkal.  Az évtizedes tapasztalat és a közel 30 márkaoldal napi szintű menedzselésének köszönhetően olyan tudásbázis alakult ki reklámügynökségünknél, amely alapján kimondhatjuk: tudjuk kiket hol érhetünk el, és az emberek milyen tartalomra vágynak. Megkockáztatjuk, talán már jobban ismerjük őket, mint ők saját magukat!

Referenciáink között olyan nemzetközi márkák találhatóak, mint a Fiat, az Alfa Romeo, a Jeep, a ZEISS, a Rigips, a Budmil, a Candy, a Hoover, de említhetnénk még nagy kedvencünket, a Szegedi Szabadtéri Játékokat is.

Árajánlatkérés

Influencer marketing

Az influencer a követői számára nem csupán egy híresség! Ő a példaképük, a legjobb barátjuk, a tanácsadójuk egyben. Az influencerre hallgatnak, mindent elhisznek neki, amit posztol. Így lesz a youtuberből, instagrammerből véleményvezér. Ugye, milyen jó lenne, ha egy hiteles influencer épp az Ön márkáját ajánlaná rajongótáborának? Influencer csapatunkkal ebben lehetünk segítségére! Megkeressük a termékéhez tökéletesen illeszkedő hiteles influencert - legyen akár youtuber, sportoló, vagy Instagram sztár -, kidolgozzuk a kampányt, és máris kész az exkluzív, személyes hangú, hiteles marketingüzenet! Az influencerek tartalmaival több százezres, olykor milliós elérési számot tudunk mutatni, szemben egy-egy tévéhirdetéssel, amelyek egyre csökkenő számokat mutatnak. Ezért is gondoljuk azt, hogy az influencer marketing izgalmas választ tud adni a költséges tv-szpotokra.

Budmil, Jeep, Árkád, Candy – csak hogy néhány olyan márkát említsünk, akiknek sikeresen segítettünk influencereinkkel, influencer kampányainkkal.

Árajánlatkérés

Employer Branding

Egyre nehezebb megtartani a munkatársakat, kihívás megtalálni a tehetségeket? Van megoldás – ez az employer branding, a munkáltatói márkaépítés. Az employer branding projekt során olyan egységes munkáltatói arculatot hozunk létre, amely messzire viszi a vállalat jó hírét a munkavállalói körökben. Ki ne akarna egy olyan munkahelyen dolgozni, ami közismerten szerethető és megbízható, ahol jól érzik magukat a munkatársak?! Mi nem mellékesen ilyenben dolgozunk! És ezáltal jó hangulatban és sikerrel tudtunk munkáltatói márkaarculatot építeni cégeknek, márkáknak.

Employer branding megoldásainkkal az AQ Anton, a Rigips, a Wellis márkáknak segítettünk, de említhetnénk a japán Ibident is.

Árajánlatkérés

Natív tartalmak

Az elmúlt évtizedekben túlpörgetett PR-cikkek leáldozóban vannak, felváltja helyét a natív hirdetés. A natív tartalom szerkesztőségi környezetben és stílusban történetekkel, valós és olvasmányos cikként mesél a márkáról - reklámmentesen. Úgy, hogy az olvasóban fel sem merül, hogy nem egy szerkesztőségi, újságíró tollából származó cikket olvas. Az ilyen, szinte észrevétlen reklámmal rendkívüli módon növelhetjük a márka iránti jóindulatot, a márkaszeretetet. Hogy mindezt hogyan lehet megvalósítani? Csak egy telefon vagy email, és elmondjuk, megírjuk.

A Szegedi Szabadtéri Játékoknak, a ZEISS-nek, a Budmilnak készített natív hirdetéseink több tízezer olvasóhoz jutottak el – csak hogy néhányat említsünk projektjeink közül.

Árajánlatkérés

Content marketing

A jó reklám nem elvesz, hanem ad. Ez a tartalommarketingünk jelmondata. Ennek jegyében content menedzsereink mindig a feladatnak megfelelő értékes, tartalmas, szórakoztató vagy éppen tájékoztató jellegű tartalmat készítenek. Ezáltal a fogyasztó minőséget, igényességet és értéket társít a márkájához. Ha úgy dönt, együttműködik velünk, a kreatívok és szövegírók azon fognak dolgozni, hogy minél relevánsabb, érdekesebb tartalommal erősítsék a vásárlók bizalmát cége iránt – akár online, akár print kiadványokról van szó.

Content gyárunk legnagyobb élvezője az FCA (Fiat Chrysler Automobiles) volt, öt autómárkának három országban készítettünk napi szinten tartalmat.

Árajánlatkérés

PR-kommunikáció

A vállalatról kialakult képet nagyban befolyásolja a nyilvánossággal ápolt viszony. Egyedileg kialakított stratégiával, klasszikus és modern eszközöket, valamint a sajtót tájékoztatva és felhasználva segítünk a cég pozitív imázsának növelésében. Sajtókapcsolatok, sajtótájékoztatók, sajtóközlemények, cikkek írásával és megjelentetésével naponta foglalkozunk - hogy egy kicsit PR-oljuk magunkat is!

Élő sajtókapcsolatainkkal olyan nehéz iparágakban is sikeres tartalmakat tudtunk eljuttatni az olvasókhoz, mint a Kyocera, a ZEISS vagy az AQ Anton márkák.

Árajánlatkérés

Szövegírás

A kommunikáció az életünk része – a reklámüzenet alapja. A szó elszáll, az írás megmarad! Fontos tehát, hogy mit írunk magunkról, a márkáról. Legyen az kreatív anyag, interjú, social media szöveg, PR-cikk, szlogen, weboldal tartalom vagy egy akciós céges magazin, kreatív szövegíróink a stílusnak megfelelő szöveget készítik el.

Árajánlatkérés

Márkamagazinok

A márkamagazin komoly apparátust igényel, grafikust, szerkesztőt, újságírót, fotóst, nyomdászt. Reklámügynökségként időt, energiát és pénzt spórolva egy kézből tudjuk elkészíteni és leszállítani a céges kiadványt, márkamagazint. Legyen szó webes vagy nyomtatott újságról, havi magazinról vagy akciós újságról, B2B vagy B2C-ről, valódi értéket teremtünk és értékes tartalmat nyújtunk az olvasók kezébe. Szerkesztjük, layoutot tervezünk, szöveget írunk, riportokat készítünk, fotózunk, tördelünk, nyomdai előkészítünk és gyártunk.

Árajánlatkérés

CSR

A társadalmi felelősségvállalás szerepét egyre több tudatos cégvezető ismeri fel, de a CSR-program kommunikációjáról mégis sokan megfeledkeznek. Pedig a kommunikáció legalább olyan fontos, mint a tett, hiszen ezzel a PR és az employer branding területén is jelentős sikereket érhetünk el! A hatékony CSR-terv sok esetben a kreatívoktól indul, melyet a kommunikációs szakembereink gondolnak tovább és juttatnak el az olvasók felé.

Árajánlatkérés

Nyereményjátékok

Játszani mindenki szeret, nyerni pedig még inkább! Ezért a Facebook, Instagram, weboldali, kiállítási standos vagy kuponkódos nyereményjáték mindig jó ötlet. Megmozgatja a rajongókat, interakciót érünk el, beszélnek a márkánkról és még leadeket is gyűjtünk. Aki mer, az nyer. Ha ránk bízza a megvalósítást, akkor ebben a játékban mindenki nyer!

Árajánlatkérés

Kampánytervezés

Marketingstratégia

A technológia fejlődésével a fogyasztói viselkedés is gyorsan változik. És mindez hat a márkánkra! Ami működött tegnap, nem biztos, hogy eredményeket fog hozni holnap. Fontos a tudatos tervezés és elemzés. A marketingstratégia akkor működik igazán, ha merészek és izgalmasak vagyunk, és amit csak lehet, mérünk-elemzünk, hogy a kialakított marketingstratégiát tovább pontosítsuk, ezzel a kiadásainkat optimalizáljuk, növelve a bevételeinket. Mindezt azért, hogy a reklámköltés fele ne kidobott pénz legyen!

Árajánlatkérés

Integrált kampányok

Az utóbbi években elterjedt kifejezés, megvalósításakor az alábbi képlet alapján dolgozunk: ATL + BTL + klasszikus + modern + alternatív = hatékony, potenciális célcsoport elérés. 360 fokos kampányban egymásra építjük a kampány elemit.

Árajánlatkérés

Brandépítés

A brandépítéssel érjük el, hogy egy terméket vagy márkát megismerjenek a vásárlók, megszeressenek, valamint magasra pozícionáljanak, ezáltal kifizessenek érte magasabb összeget, mint egy konkurens termékért. Értékesítés során fontos, hogy a mi termékünket emeljék le a polcról, és ne a hasonló áron kapható árut. A brandépítés sztori, történet, amellyel érzelmeket keltünk, a vásárló tudatalattijára hatunk. Komoly tudomány működik a brandépítés hátterében, amióta tudjuk, hogy a vásárlók érzelmek alapján hoznak döntéseket. Ezeket pedig jól megtervezett kampányokkal, kommunikációval tudjuk kivitelezni - immár 20 éve.

Árajánlatkérés

Kreatív koncepció

Ha van létfontosságú pontja egy kampánynak, akkor az a kreatív koncepció. A kreatív koncepció valójában egy ötlet, amelyet egy tudatosan megtervezett üzenet mentén médiumokra tervezünk. A koncepció magában hordozza az üzenetet, a grafikai dizájnnal, layouttal felkelti a célközönség figyelmét.

Árajánlatkérés

Médiatervezés, médiavásárlás

Minden médiumnak megvan a maga olvasótábora, nézője, hallgatója, azaz a saját célcsoportja. Más célközönséget érünk el egy vidéki napilappal, mást egy gazdasági hetilappal és megint mást egy havi magazinnal. Ha a briefben jól megfogalmazzuk, hogy ki a márkánk célcsoportja, akkor médiatervezőink megmondják, hogy melyik tévécsatornán, rádió adón, nyomtatott újságban, óriásplakáton vagy citylighton, közlekedési járműveken vagy elektronikus hírsite-on, weboldalon  érdemes hirdetnünk. Médiatervezésnél figyelembe vesszük a közösségimédia-csatornákat és az influencereket is, így a kampány tervezésénél milliós eléréseket tudunk garantálni.

Árajánlatkérés

Adatvezérelt hirdetések

Google Adwords

A Googlet lehet szeretni vagy nem szeretni, de egyet érdemes tudni róla: mindenki használja, ezáltal a Google rengeteget tud rólunk. Reklámszakemberként azt gondoljuk, ezt az adatbázist eladás, célzás, kampány esetén kötelező használni. A digitális médiában azt szeretjük, hogy bármikor módosíthatjuk, optimalizálhatjuk, így nem költjük el a büdzsét feleslegesen. A Google hirdetések szinte megkerülhetetlenek, ha értékesítünk, brandet erősítünk. Jól targetáltan, okos szakmai trükkökkel tervezhető költségek mellett nagy elérések és konverziók születhetnek – a kampány céljainak megfelelően. Optimalizálásunk fontos eleme, hogy tudjuk, Önnek nem mindegy mennyit ér egy kattintás!

Árajánlatkérés

Facebook PPC

Google mellett a Facebook az a cég (platform, média), ahol óriási mennyiségű adattal dolgoznak, szinte mindent tudnak rólunk. Tudja, mit szeretünk, hova utazunk, mit kedvelünk, hol vagyunk, kik a barátaink. Ennek felhasználóként nem örülünk, márkaként annál inkább! A Facebook-hirdetéssel minimális a meddő szórás, gyorsan elérjük a jól szűkített célcsoportot – ha tapasztalt szakember kezében van az irányítás. Az Armadillo a Facebook központtal napi kapcsolatot ápol, így egy-egy kérdésre gyors szakmai választ, megoldást kapunk.

Árajánlatkérés

Instagram

Minden social media platformnak megvan a maga célcsoportja. Tudjuk kiket érhetünk el a Facebookon, a Linkedinen, Youtubeon vagy az Instagramon. Az Instagram mellett szól, hogy még friss, felfelé ível a kedveltsége, látványosan emelkedik a felhasználók száma. Az elmúlt évek sikerkampányaink rávilágítottak, hogy van olyan célcsoport, akiket szinte csak itt lehet elérni! Kihagyna 2 millió felhasználót a célzásból, akik között potenciális vásárló is lehet? Az Instagram platform számtalan színes lehetőséggel bír.

Árajánlatkérés

Bannerhirdetések

A legelterjedtebb online hirdetési eszköz, kampányok tervezésekor szeretettel használjuk – igaz, már nem akkora mennyiségben, mint 10-15 évvel ezelőtt. A médiapiac átalakulásával a bannerhirdetések is átalakultak. Mondhatjuk azt is: kiégtek. Létezik a bannervakság, a hirdetés-blokkolókról nem is beszélve. De van az a fajta megoldás, amivel célt érhetünk el. A kevesebb több – ezt alkalmazzuk azzal a tudással keverve, melyet szakembereink sikeres kampányaink során tapasztaltak. Tudjuk, milyen bannereket érdemes tervezni, mekkora méretben, milyen grafikai elemekkel, hiszen az online újságok nem egyformák, sem a tördelésük, sem a színviláguk. A cél pedig egyértelmű: a hírdömping mellett 2-3 másodpercen belül fel kell keltenünk az olvasó figyelmét és kattintásra kell bírnunk. Az esetek többségében így is lesz, amikor meg nem, akkor újratervezünk, mert mindent folyamatosan mérünk, és látjuk, mikor és hol kell belenyúlnunk egy kampányba. Ezt szeretjük az online világban: részesei lehetünk, formálhatjuk!

Árajánlatkérés

Célcsoportra optimalizált hirdetések

Az adat az új olaj – ezt a digitális élet előretörősével talán már nem csak a szakemberek gondolják így. Az adat hatalom, ezzel pedig élni kell. Reklámügynökségi munkatársaink naponta több ezer adattal dolgoznak. Mindent mérünk, optimalizálunk. Évtizedekkel ezelőtt még utópia volt, ma már az életünk része: emberi kreativitással és optimalizáló szoftverekkel el tudjuk készíteni azokat a hirdetési adatbázisokat, amelyekkel szűkre szabott, szinte 100%-os célzást tudunk elérni. Kismamák, autókedvelők, színházba járók vagy extrém sportolók a célcsoportja? Vagy szűkítsük tovább a célzást és példának okáért Szeged és 10 kilométeres vonzáskörzetében lakók, akik szeretik a tejet, 20 és 30 év közöttiek, és még szeretnek olvasni és színházba járni? Erről szólnak a célcsoportra optimalizált PPC-hirdetéskezelő munkatársaink mindennapjai – targetálnak, optimalizálnak, mérnek és beszámolókat küldenek ügyfeleinknek.

Árajánlatkérés

Programmatic buying

A jövő marketingeseként, marketingtervezőjeként, reklámoptimalizálójaként emlegetik a programmatic buyingot. Hazánkban is egyre népszerűbb, igaz, még nem érte el azt az áttörést, amelyet a szakemberek vártak tőle. Előnye, hogy komoly adatbázisokra támaszkodik, hátránya, hogy még sokan nem hisznek benne. Ennek pedig van egy – a szakmában talán kevésbé kimondott – oka: nem mindenkinek és nem minden termékre optimalizálható költséghatékonyan. Kérjen egy ajánlatot, és szakembereink megmondják, hogy az Ön termékének hirdetését érdemes-e automata értékesítési rendszerre bízni.

Árajánlatkérés

Grafika

Kreatív grafikai tervezés

A kreatív grafikai tervezés talán az egyik leglátványosabb, egyben a legnehezebb része a grafikai tevékenységnek. Sokszor a semmiből kell terveznünk, más esetekben igazodni kell az arculati kézikönyvhöz, kötöttségekhez, mindezt koncepcionális látásmóddal, az ügyfél elképzelései szerint. Olykor művészi, néha modern, célratörő, letisztult megoldásokkal, ahogyan a márka és az üzenet, a megrendelő, illetve a média típusa kívánja, figyelembe véve a nyomdai gyártási eljárásokat. A kreatív tervezés – legyen az szórólap vagy bármilyen print kiadvány, esetleg banner, webdizájn, vagy kreatív koncepció – mindig az egyik legnagyobb hangsúlyt kapja reklámügynökségi munkánk során. A kreatív munkát, inspirálódást segíti a Római-parton található irodánk Duna-parti elhelyezkedése is.

Árajánlatkérés

Kiadványtervezés, tördelés

A digitalizáció az újságok, kiadványok tekintetében is átvette a hatalmat, de ez nem jelenti azt, hogy temetni kellene a kézzelfogható kiadványokat. A nyomtatott újságnak, szórólapnak, eseményre készített magazinnak, havi akciós újságoknak éppúgy megvan a helyük és szerepük a kommunikációban, sales- és aftersales marketingben, mint a digitális megoldásoknak. Egy exkluzív kiadvány emeli a márkaértéket, beárazza a terméket. Ezzel a gondolattal tervezzük, szerkesztjük, írjuk és tördeljük a céges kiadványokat, újságokat, magazinokat.

Árajánlatkérés

Nyomdai előkészítés

A szerkesztést és tördelést követően nyomdakész anyagot készítünk, figyelembe véve a gyártási specifikációkat. A nyomdakész anyagot a nyomdával egyeztetjük, igény esetén a nyomdának leadjuk, a gyártást elintézzük, a kinyomtatott kész anyagokat leszállítjuk. 

Árajánlatkérés

Webdesign

A weboldal látványán, működésén múlhat vagy bukhat egy üzlet (a felhasználó gyorsan elkattint, ha nem tetszik, amit lát, vagy éppen sokat elidőz, ha a weboldal felhasználóbarát, logikus és szép) ezért érdemes kellő figyelmet fordítani arra, hogy weboldalunk mindig friss és aktuális legyen. A webdizájn tervezését UI/UX-kutatással kezdjük. A weblayout reszponzív, minden platformon megfelelően jelenik meg. Az okostelefonok drasztikus előretörése minket is arra ösztönzött, hogy a website dizájnterveket már sok esetben a mobilnézeti megjelenéssel kezdjük, természetesen figyelembe véve az asztali gépen történő megjelenést is. 

Árajánlatkérés

Arculattervezés

Logótervezés

A logó grafikai motívum, a cég vizuális jelképeként továbbmutat egy emblémánál. Informál, minőséget közvetít, képviseli a cég értékeit. A logó tervezését komoly szakmai múlttal rendelkező profi grafikusaink készítik. A magasan kvalifikált hozzáértő kezek által tervezett logó és arculat jellemzője a koncepcionális látásmód, és a különböző felhasználási területeken való alkalmazhatóság. A logóterveket a termékhez vagy szolgáltatáshoz igazítjuk, figyelembe véve a cég filozófiáját, értékeit. Az arculat kialakításának első lépése a logó megtervezése, ezért is fontos, hogy szakemberekre bízzuk és ne ingyenes logótervező programokra.

Árajánlatkérés

Kis- és nagyarculat tervezése

A sikeres kommunikáció tudatosan megtervezett egységes arculattal érhető el. Az arculatot a logóhoz, a célcsoporthoz, a cég identitásához készítjük. Mindez megjelenik a névjegykártyán, levélpapíron, borítékon, e-mail fejlécen, weboldalon, csomagoláson, de a hirdetésekben is. A koncepció mentén, következetesen kidolgozott kis- vagy nagyarculat egységességet, bizalmat, erőt és professzionalistást sugároz, ezzel növelve a cég, a brand értékét.

Árajánlatkérés

Csomagolástervezés

A csomagolástervezés igazi csapatmunka, több mint egy grafikai vagy művészeti tevékenység. A grafikai munka mellett sales-marketing gondolkodást is igényel. A csomagolásdizájnnak szépnek, kívánatosnak kell lenni, de el is kell hogy adja magát a termék. Ha nem tűnik ki a tömegből, nem fogják leemelni a polcról. Ezért hatékony, ha reklámügynökség végzi a feladatot, ahol a grafikusok mellett marketingkommunikációs szakemberek is segítik a márkaszemélyiség kialakítását. A jó csomagolás eladja a terméket és márkaélményt hoz létre.

Árajánlatkérés

Arculati kézikönyv készítése

A logó és az arculat megtervezését követően fontos azok következetes használata. Az arcuati kézikönyvben a megjelenési szabályokat, alkalmazásokat, tiltásokat rögzítjük. Részletezzük, hogyan, milyen formában, milyen közegben használható a cégnév, logó, az arculati elemek. Ezzel tudjuk biztosítani az egységes és következetes megjelenést, mely hozzájárul a cég értékéhez. Az arculati kézikönyvben - előre egyeztetett struktúra szerint - kodifikáljuk a cég vizuális szabályait. A brandbook terjedelmét, kidolgozottságának fokát az ügyféllel történő egyeztetés határozza meg.

Árajánlatkérés

Webfejlesztés

egyedi és open source honlap

A honlap dizájntervezése után a weboldal elkészítésének következő lépése a sitebuild és a webfejlesztés. Mindig az ügyfél igényei alapján kialakított webes megoldásokat kínálunk. A weboldal vagy microsite lehet statikus vagy dinamikus. A statikus megoldás az állandó tartalom megjelenítésére szolgál, folyamatosan frissülő tartalom esetén viszont dinamikus honlapra van szükség; ebben az esetben az ügyfél egy könnyen kezelhető adminisztrációs felületen keresztül menedzselheti a weboldala tartalmát. Azoknak az ügyfeleknek, akik ki szeretnének tűnni, azoknak a korlátok nélküli egyedi fejlesztésű weboldalakat ajánljuk, akik viszont az egyszerűbb megoldást keresik, azoknak az open source, nyílt forráskódú honlapokat ajánljuk. Legyen szó egy könnyed micrositeról vagy komoly céges weboldalról, fejlesztő csapatunk a keresőoptimalizálás szempontjai alapján elkészíti. Referenciánk között hazai és nemzetközi weblapok is megtalálhatóak.

Árajánlatkérés

Külföldi weboldal-adaptáció

A multinacionális vállalatok esetében általában nincs szükség új weboldal fejlesztésére, ilyenkor a központi weboldal nyelvi lokalizálása történik. Az összetett munka során külföldi ügynökségekkel, fordítóirodával és a márka hazai képviseletével együttműködve adaptáljuk a corporate- vagy micrositeot, figyelembe véve a speciális karakterek sajátosságait.

Árajánlatkérés

Mobil applikáció

Rengeteg lehetőség rejlik az okostelefonon használt alkalmazásokon keresztüli kommunikációban. Az okostelefonok korszakát éljük, ahol a mobileszközök teljes értékű számítógépek, és a kommunikáció szerves részévé váltak. A nem helyhez kötődő kommunikáció számos új lehetőséget kínál, ezért érdemes mobil alkalmazás fejlesztésben gondolkodni. Az igényfelméréstől, tervezéstől kezdődően az Android és iOS platformokra történő fejlesztésen át az app storeba (GOOGLE PLAY, APPSTORE, WINDOWS MARKET) való feltöltésen keresztül az alkalmazás keresőoptimalizálásáig menedzseljük a folyamatot.

Árajánlatkérés

AR, VR, MR

Évekkel ezelőtt azt mondtuk, hogy a kiterjesztett valóság, virtuális valóság vagy a mixed reality viszonylag új technológia. Számtalan sikeres projekttel a hátunk mögött még mindig azt kell mondjuk: új a technológia, mert kevesen élnek a virtuális világ adta végtelen és látványos megoldásaival. Túlzás nélkül állítható, hogy ez a jövő marketingje. A brand erősítésén túl hozzáadott értékük is magas (PR, marketing, social media), virulensen terjednek. Az Augmented és Virtual reality megoldások során a hagyományos offline anyagokhoz tudunk digitális tartalmat rendelni. Az AR, VR, MR megoldásokkal rendkívül látványos, kreatív anyagok készülhetnek, melyek egyszerre szórakoztatóak és informatívak.

Árajánlatkérés

Vállalatirányítási rendszerek

Excel táblázatok helyett minden információ közös adatbázisba rendezése, az adatok közötti összefüggések megteremtése, ellenőrizhető munka- és projektfolyamatok, valós idejű költségelemzés – és ezek csak a legfontosabb elvárások, amelyek döntéstámogatásban segítik egy vezető munkáját. Vállalatirányítási rendszerünk mindezeket könnyedén prezentálja – bármilyen mobil eszközön - a nap 24 órájában, járjon bárhol, akár távol az irodától. Egy megfelelően kidolgozott döntéstámogató program használatával az összefüggések átláthatóvá, a vezetői döntések egyértelművé és gyorsabbá válhatnak.

Árajánlatkérés

Produkciós ügyintézés

Nyomdai gyártás

Több évtizedes nyomdai kapcsolatunknak köszönhetően tudjuk, hogy mit hol és hogyan érdemes gyártani. Ezzel nem csak költséget, időt és rengeteg idegeskedést spórol meg. A nyomdai kivitelezéskor célunk, hogy az ötletből egy igényes és szép nyomdai anyag, kiadvány születhessen. Tanácsot adunk a technológiával (digitális, ofszet, rotációs), paraméterekkel (papír típusa, formátum) kapcsolatban, és minden felmerülő kérdésben nyugodtan támaszkodhat tapasztalatunkra!

Árajánlatkérés

Promóciós ajándékok

Ügyfeleinktől tudjuk, hogy mennyi nehézséget okoz a szolgáltatáshoz illeszkedő promóciós ajándéktárgyat találni. Munkatársaink segítő kezet nyújtanak: mondja el, mihez szeretne promóciós ajándékot, és mi megtervezzük, legyártjuk és kiszállítjuk.

Árajánlatkérés

Dekoráció

A dekoráció sikerében a dizájnnak, grafikusi munkának ugyanakkora felelőssége van, mint a kivitelező csapatnak. 20 éves professzionális grafikai és kivitelezői tapasztalatainknak köszönhetően referenciáink tárháza megszámlálhatatlan: egy nagy csarnok is kevés lenne ahhoz, hogy minden dekorációs anyagunkat elraktározzuk az elmúlt évtizedekből. Dekorációs anyagok tervezését, gyártását és telepítését egy kézből vállaljuk, legyen az falmatrica, fólia, információs táblarendszer, plasztikus betű, totemoszlop, bolti brand szigetek, kiállítási eszközök, karácsonyi díszek vagy világító dobozok különböző fajtái. Ha brand erősítésről vagy vállalat identitásról beszélünk, nem szabad megfeledkezni az autómatrica tervezéséről és gyártásáról sem!

Árajánlatkérés

Fotózás

Egy kép többet mond ezer szónál! Fotósaink ezzel a szemlélettel készítik el a képeket, és végzik el az utómunkát, retusálást. Képeket készítünk weboldalhoz, kiadványokhoz, social media csatornákhoz, online, print és outdoor hirdetésekhez.

Árajánlatkérés

Filmkészítés

A fogyasztók szeretik a rövid, frappáns, kreatív kisfilmeket. Image filmjeinkkel, employer branding videóinkkal, kampányfilmjeinkkel rendszeres szereplői vagyunk a médiafogyasztók életében. Tesszük ezt úgy, hogy sok esetben a fogyasztó nem is tudja, hogy a kisfilmet az Armadillo reklámügynökség készítette. A filmkészítő stáb teljeskörű szolgáltatást nyújt, a storyboardot kreatívjaink segítségével állítjuk össze, profi kameramanokkal dolgozunk, megszervezzük a brand hangját, a szinkronszínészt, és a legtöbb esetben a siker érdekében bevetjük a drónjainkat is (drónos filmkészítés).

Árajánlatkérés

Animációk

A weboldal vagy céges kisfilm látványos eleme az animáció. A 2D vagy 3D animációval bemutathatja cége történetét, termékeit vagy az eladási, értékesítési folyamatokat. Az animációs projektnél kreatívjaink, grafikusaink és filmes szakembereink egy csapatként dolgoznak azért, hogy a végtermék egy olyan látványos vizuális történet legyen, melyet a fogyasztók tágra nyitott szemekkel néznek végig.

Árajánlatkérés

Rendezvénymarketing

Céges rendezvények

Az erős vállalati kultúrában az ügyfél az első. A sales- és eladás jellegű világunkban fontos szerepet kap az ügyfélkezelés. Konferencia, kiállítás, céges születésnapi rendezvény, céges bál, nemzetközi ügyféltalálkozó, új termékbevezető rendezvény, játékokkal és borkóstolóval egybekötött kétnapos partnertalálkozó vagy partner-jutalmazó utazások – csak hogy néhányat említsünk az elmúlt időszak kedvelt céges rendezvényeiből, melyet római-parti ügynökségünk partnereinek levezényelt.   

Árajánlatkérés

Standépítés

A potenciális vevőkkel való találkozás egyik legalkalmasabb helyszíne a szakmai kiállítás. A szakmai eseményen nem csupán találkozhat a két fél, de ügyfeleit le is nyűgözheti speciális, figyelemfelkeltő, egyedileg gyártott standjával. Az elmúlt években a 30 négyzetméteres standtól a 100 négyzetméteresig többféle iparágban terveztünk és építettünk látványos egyedi standot. A standtervezés fázisában kreatív reklámosaink már egyedi megoldásokat is javasolnak: interakciós megoldások, kiterjesztett valóság készítése a standra, játékok, leadgeneráló megoldások, de több esetben ekkor merült fel a céges image videó készítése is, amelyet a kiállítási stand ledfalán mutattunk be a nagyérdeműnek.

Árajánlatkérés

Rendezvénykommunikáció

A rendezvénykommunikáció legalább olyan fontos, mint az esemény szervezése – mégis sokan nem foglalkoznak vele, vagy egy meghívó kiküldésével elintézik mindezt. Egy jól megtervezett eseménykommunikáció lehet a sikere a rendezvénynek. Az Armadillo reklámügynökség teljeskörűen tekint egy esemény megrendezésére, legyen az egy konferencia, kiállítási stand vagy céges rendezvény, a kommunikáció mindig kiemelt szerepet kap a tervezésben. Az előkommunikációval és a helyszíni kommunikációval érjük el, hogy minél többen tájékozódjanak eseményünkről, az utókommunikációval pedig további márkahűséget, brandismertséget szerezhetünk – eladást növelhetünk.

Árajánlatkérés

Brandingelt ajándéktárgyak

A céges emblémával ellátott toll, a logózott bögre vagy a brandingelt céges póló tervezése és készítése számunkra rutinmunka. A kreatív kihívás számunkra az, amikor ügyfeleink olyan céges rendezvényt, kiállítást vagy konferenciát szerveznek (vagy kivitelez ügyfeleinek az Armadillo reklámügynökség), amikor azt mondják: „olyan logózott ajándékot szeretnék ügyfelemnek, ami nem unalmas, használható és ötletes, és illik az eseményünk mondanivalójához”. Ajándéktárgy-listánk több ezres, folyamatosan frissül. Mindemellett olyan kérésnek is eleget tudtunk tenni, amikor egyedi logózott ajándéktárgyat kellett tervezni, majd legyártani. Szeretjük a kihívást és az ügyfelek elégedettségét.

Árajánlatkérés