Kommunikáció
Social media
A sikerhez ma már nem elegendő az erős közösségi média jelenlét. Ismerni kell a célközönséget, kinek és mit szeretnénk kommunikálni. A megfelelő online stratégiát alkalmazva kialakíthatjuk a márkahűséget felhasználóinknál. A Facebook, Instagram, YouTube vagy LinkedIn oldalakat használó userek informatív és szórakoztató tartalmakat fogyasztanak - szövegíróink, social media szakembereink együtt élnek a márkaoldalakkal. Az évtizedes tapasztalat és a közel 30 márkaoldal napi szintű menedzselésének köszönhetően olyan tudásbázis alakult ki reklámügynökségünknél, amely alapján kimondhatjuk: tudjuk kiket hol érhetünk el, és az emberek milyen tartalomra vágynak. Megkockáztatjuk, talán már jobban ismerjük őket, mint ők saját magukat!
Referenciáink között olyan nemzetközi márkák találhatóak, mint a Fiat, az Alfa Romeo, a Jeep, a ZEISS, a Rigips, a Budmil, a Candy, a Hoover, de említhetnénk még nagy kedvencünket, a Szegedi Szabadtéri Játékokat is.
Influencer marketing
Az influencer a követői számára nem csupán egy híresség! Ő a példaképük, a legjobb barátjuk, a tanácsadójuk egyben. Az influencerre hallgatnak, mindent elhisznek neki, amit posztol. Így lesz a youtuberből, instagrammerből véleményvezér. Ugye, milyen jó lenne, ha egy hiteles influencer épp az Ön márkáját ajánlaná rajongótáborának? Influencer csapatunkkal ebben lehetünk segítségére! Megkeressük a termékéhez tökéletesen illeszkedő hiteles influencert - legyen akár youtuber, sportoló, vagy Instagram sztár -, kidolgozzuk a kampányt, és máris kész az exkluzív, személyes hangú, hiteles marketingüzenet! Az influencerek tartalmaival több százezres, olykor milliós elérési számot tudunk mutatni, szemben egy-egy tévéhirdetéssel, amelyek egyre csökkenő számokat mutatnak. Ezért is gondoljuk azt, hogy az influencer marketing izgalmas választ tud adni a költséges tv-szpotokra.
Budmil, Jeep, Árkád, Candy – csak hogy néhány olyan márkát említsünk, akiknek sikeresen segítettünk influencereinkkel, influencer kampányainkkal.
Employer Branding
Egyre nehezebb megtartani a munkatársakat, kihívás megtalálni a tehetségeket? Van megoldás – ez az employer branding, a munkáltatói márkaépítés. Az employer branding projekt során olyan egységes munkáltatói arculatot hozunk létre, amely messzire viszi a vállalat jó hírét a munkavállalói körökben. Ki ne akarna egy olyan munkahelyen dolgozni, ami közismerten szerethető és megbízható, ahol jól érzik magukat a munkatársak?! Mi nem mellékesen ilyenben dolgozunk! És ezáltal jó hangulatban és sikerrel tudtunk munkáltatói márkaarculatot építeni cégeknek, márkáknak.
Employer branding megoldásainkkal az AQ Anton, a Rigips, a Wellis márkáknak segítettünk, de említhetnénk a japán Ibident is.
Natív tartalmak
Az elmúlt évtizedekben túlpörgetett PR-cikkek leáldozóban vannak, felváltja helyét a natív hirdetés. A natív tartalom szerkesztőségi környezetben és stílusban történetekkel, valós és olvasmányos cikként mesél a márkáról - reklámmentesen. Úgy, hogy az olvasóban fel sem merül, hogy nem egy szerkesztőségi, újságíró tollából származó cikket olvas. Az ilyen, szinte észrevétlen reklámmal rendkívüli módon növelhetjük a márka iránti jóindulatot, a márkaszeretetet. Hogy mindezt hogyan lehet megvalósítani? Csak egy telefon vagy email, és elmondjuk, megírjuk.
A Szegedi Szabadtéri Játékoknak, a ZEISS-nek, a Budmilnak készített natív hirdetéseink több tízezer olvasóhoz jutottak el – csak hogy néhányat említsünk projektjeink közül.
Content marketing
A jó reklám nem elvesz, hanem ad. Ez a tartalommarketingünk jelmondata. Ennek jegyében content menedzsereink mindig a feladatnak megfelelő értékes, tartalmas, szórakoztató vagy éppen tájékoztató jellegű tartalmat készítenek. Ezáltal a fogyasztó minőséget, igényességet és értéket társít a márkájához. Ha úgy dönt, együttműködik velünk, a kreatívok és szövegírók azon fognak dolgozni, hogy minél relevánsabb, érdekesebb tartalommal erősítsék a vásárlók bizalmát cége iránt – akár online, akár print kiadványokról van szó.
Content gyárunk legnagyobb élvezője az FCA (Fiat Chrysler Automobiles) volt, öt autómárkának három országban készítettünk napi szinten tartalmat.
PR-kommunikáció
A vállalatról kialakult képet nagyban befolyásolja a nyilvánossággal ápolt viszony. Egyedileg kialakított stratégiával, klasszikus és modern eszközöket, valamint a sajtót tájékoztatva és felhasználva segítünk a cég pozitív imázsának növelésében. Sajtókapcsolatok, sajtótájékoztatók, sajtóközlemények, cikkek írásával és megjelentetésével naponta foglalkozunk - hogy egy kicsit PR-oljuk magunkat is!
Élő sajtókapcsolatainkkal olyan nehéz iparágakban is sikeres tartalmakat tudtunk eljuttatni az olvasókhoz, mint a Kyocera, a ZEISS vagy az AQ Anton márkák.
Szövegírás
A kommunikáció az életünk része – a reklámüzenet alapja. A szó elszáll, az írás megmarad! Fontos tehát, hogy mit írunk magunkról, a márkáról. Legyen az kreatív anyag, interjú, social media szöveg, PR-cikk, szlogen, weboldal tartalom vagy egy akciós céges magazin, kreatív szövegíróink a stílusnak megfelelő szöveget készítik el.
Márkamagazinok
A márkamagazin komoly apparátust igényel, grafikust, szerkesztőt, újságírót, fotóst, nyomdászt. Reklámügynökségként időt, energiát és pénzt spórolva egy kézből tudjuk elkészíteni és leszállítani a céges kiadványt, márkamagazint. Legyen szó webes vagy nyomtatott újságról, havi magazinról vagy akciós újságról, B2B vagy B2C-ről, valódi értéket teremtünk és értékes tartalmat nyújtunk az olvasók kezébe. Szerkesztjük, layoutot tervezünk, szöveget írunk, riportokat készítünk, fotózunk, tördelünk, nyomdai előkészítünk és gyártunk.
CSR
A társadalmi felelősségvállalás szerepét egyre több tudatos cégvezető ismeri fel, de a CSR-program kommunikációjáról mégis sokan megfeledkeznek. Pedig a kommunikáció legalább olyan fontos, mint a tett, hiszen ezzel a PR és az employer branding területén is jelentős sikereket érhetünk el! A hatékony CSR-terv sok esetben a kreatívoktól indul, melyet a kommunikációs szakembereink gondolnak tovább és juttatnak el az olvasók felé.
Nyereményjátékok
Játszani mindenki szeret, nyerni pedig még inkább! Ezért a Facebook, Instagram, weboldali, kiállítási standos vagy kuponkódos nyereményjáték mindig jó ötlet. Megmozgatja a rajongókat, interakciót érünk el, beszélnek a márkánkról és még leadeket is gyűjtünk. Aki mer, az nyer. Ha ránk bízza a megvalósítást, akkor ebben a játékban mindenki nyer!