Reklámügynökségi kulisszatitkok – élet a Római-parton

2019. május 20.
Régóta terveztük, idén - a 20 éves jubileumunk apropóján pedig - bele is vágunk: rendszeresen frissülő blogcikkekkel bővítjük az Armadillo weboldalát. A változatos témákkal, írásokkal, sztorikkal igyekszünk betekintést nyújtani a mindennapjainkba, megmutatni, hogyan is zajlik a reklámügynökségi élet a Római-parton.
Hogy milyen az élet egy 20 éves reklámügynökségnél?
 
Ebbe is betekintést engedünk, munkatársaink tollából ilyen jellegű cikkek is születnek majd. A cél, hogy megmutassuk, hogyan dolgozunk a Római-parton, az ügynökség rezidenciáján. Beszámolunk szakmai elkötelezettségünkről, munkáinkról, azok érdekes fordulópontjairól, de lesz bátorságunk vicces oldalunkat is megmutatni – mert ilyenek is vagyunk. Sőt, talán ilyenek vagyunk igazán!
 
Hogy milyenek vagyunk még?
 
Vidám, lelkes, proaktív, fiatalos, elkötelezett, kíváncsi gondolatműhely – és még hosszasan sorolhatnám, de nem teszem, mert az elkövetkezendő posztok erről szólnak majd.
 
Miért vártunk eddig saját híreinkkel?
 
 
Mert mindig az ügyfél volt az első – csak hogy rögtön egy kulisszatitkot is eláruljak. Ha volt egy kis időnk, akkor inkább az ügyfeleink projektjeit gondoltuk tovább, hogy elégedettek legyenek. Ebből persze házon belül több „konfliktus” is adódott, hiszen saját dolgaink háttérbe szorultak ügyfeleink miatt.

Az ügyfélelégedettség nekünk nagyon fontos. Személy szerint nekem vesszőparipám. Cégmenedzsment-pályafutásom alatt volt szerencsém olyan több mint 100 éves svájci tulajdonú cég vezetésébe, gondolkodásába belelátnom, ahol megtanították:  az ügyfélelégedettség olyan marketingeszköz, amit nem vehetsz meg 1/1-es hirdetéssel.

Mostantól ezt az időt nem az ügyfelekre fordítjuk?
 
Dehogynem, ez nem változik! Változás szervezetfejlesztési programunkat követően a rendszerünkben lesz, valamint új munkatársakkal erősítettünk. Továbbá munkatársainkat arra motiváljuk, hogy bátran osszák meg tapasztalataikat, szakmai véleményüket, érzéseiket veletek.
Full service ügynökség operatív vezetőjeként azt gondolom, ebből szép kerek sztorik születhetnek. Egy-egy témát máshogyan látnak a fejlesztőink, máshogyan a grafikusaink, a social médiás szerkesztőink. A kampánytervezőinkről vagy a kiterjesztett valósággal foglalkozó csapattagjainkról nem is beszélve. Mások vagyunk, de egy célért dolgozunk. Ilyen az Armadillo.
 
Munkatársainkat motiváljuk, hogy minél érdekesebb cikkek születhessenek. Amennyiben tetszik egy cikk, megosztással, lájkkal nyugodtan nyílvánítsátok ki véleményeteket; a legjobb, legolvasottabb cikkek szerzőit év végén jutalmazni fogjuk. Egyébként meg: a cikkeket nektek készítjük!
Arany Gábor
Arany Gábor
Operative Director
Több

Legutóbbi

2019. július 11.
Egy kellemes nyári délután a Ráday utcában, limonádé a kézben, és csak úgy repkednek a poénok és a milliós követőszámok. Megálmodtuk, megcsináltuk: íme, így zajlott szakmai beszélgetésünk.
Tovább olvasom
2019. június 6.
Manapság a kreatív ügynökségek célkeresztjében is a digitalizáció áll. Beszéljünk reklámról, filmről, közösségi médiáról, vagy webről, minden a számítógépen keresztül valósul meg. Az elmúlt két évtizedet gyökeresen megváltoztatta a digitális szemlélet, és nincsen ez másképp a kortárs művészetben sem.
Tovább olvasom
2019. május 24.
Céltudatos nők egyre többször teszik fel azt a kérdést, hogy „férfi még a férfi"? Aztán jön a következő fokozat, amikor azt fejtegetik, hogy a férfiak puhák lettek. Egy konferencián ennél is durvábban fogalmaztak: a férfiak tö…t vágták le, vagy a nők növesztettek maguknak? Ez is jól mutatja, hogyan változik a világ - és ezzel együtt a hirdetési célcsoportok is?! Oké, de akkor most hogyan is célozzunk a férfiakra?
Tovább olvasom