Kommunikáció

2018

A Saint-Gobain cégcsoporthoz tartozó Rigips, a hazai szárazépítési piac vezető szereplője, visszatérő ügyfelünk. Évekkel ezelőtt honlap fejlesztéssel, social media kommunikációval és kampányokkal szereztünk bizalmat. 2018-ban együttműködésünk kiterjesztettük, a kommunikációs tevékenység mellett stand tervezére és employer branding filmek készítésére is megbízást kaptunk.

Cégünk marketing tevékenysége során két okból merül fel ügynökség bevonása: olyan területeken szeretnénk aktivitást, ahol mélyebb szakértelemre van szükség; illetve ha szeretnénk megsokszorozni a kapacitásainkat. Az Armadillo reklámügynökséggel először több mint 12 évvel ezelőtt találkoztam, azóta kisebb-nagyobb projekteken, kampányszerűen dolgoztunk együtt. Nem titok, hogy ez idő alatt adtunk megbízást más ügynökségnek is, így – bár nem reprezentatív az adat – van összehasonlítási alapunk, és biztosan állíthatjuk, hogy az Armadillóval nemcsak jó dolgozni, de hatékony és mindig vidám is” – számolt be az együttműködésről Petres Andrea, a Saint-Gobain Construction Products Hungary Kft. – Rigips Divízió marketing csoportvezetője.

Az együttműködés során standot terveztünk és építettünk az Euroskills kiállításra. A kiállítás megjelenést kommunikációval segítettük, a social media mellett nativ tartalmak publikálásával.

Az employer branding tevékenységünk, rövid filmek készítésével indult. A filmeket előre egyeztetett forgatókönyv szerint készítettük a Rigips halmajugrai gyárában. A karriertörténeteket bemutató filmben az ügyvezető, Piros Attila is elmondta példaértékű sztoriját.

Az employer branding filmekkel bemutattuk, hogy kitartással, komoly hozzáállással a Rigipsnél nem csak biztos állása lehet a munkavállalóknak, előrelépésre és karrierépítésre is van lehetőség.

Érdekel egy hasonló szoftver?