Integrált social media és influencer kampány

2019

Célként tűztük ki a Signal IDUNA biztosítóval karöltve, hogy egy, a fiatalok számára megkerülhetetlen platformon, könnyen értelmezhető üzenettel szólítsuk meg a célcsoportot, ahol a közvetítő szerepet az influencerek kezébe adtuk.

Microsite

A projekt során megterveztük a kampány alapját képező arculathoz illeszkedő landingoldalt, ahol minden fontos információt könnyen megtalál a felhasználó.


Influencerek

Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, az együttműködés során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet.

Videók

Influencereinkkel a Signal Iduna egyik szakértője beszélgetett, aki olyan mindennapi példákon keresztül vezette rá a véleményvezéreket a pénzügyi hiányosságaikra, amelyeken ők maguk is meglepődtek. Ezekkel az edukatív filmekkel körbejártuk azokat az üzeneteket, melyeket ügyfelünk át szeretett volna adni a potenciális partnereinek.


Social media

Közösségimédia-felületeken mind posztok, mind Instagram és Facebook sztorik segítésével kommunikáltuk a kampány fontosabb elemeit.  A tartalmakat hirdetéssel támogattuk meg, melyben 2 fő irányvonalat határoztunk meg:

  • Facebook PPC hirdetés
  • Google GDN, Search és Videó

Eredmények

Több mint


  • 16 300 landingoldal-megtekintés
  • 2 millió impression
  • 28 000 interakció