
SIGNAL IDUNA
Integrált kampány
Célként tűztük ki a Signal IDUNA biztosítóval karöltve, hogy egy, a fiatalok számára megkerülhetetlen platformon, könnyen értelmezhető üzenettel szólítsuk meg a célcsoportot, ahol a közvetítő szerepet az influencerek kezébe adtuk.
A projekt során megterveztük a kampány alapját képező arculathoz illeszkedő landingoldalt, ahol minden fontos információt könnyen megtalál a felhasználó.

Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, az együttműködés során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet.

Influencereinkkel a Signal Iduna egyik szakértője beszélgetett, aki olyan mindennapi példákon keresztül vezette rá a véleményvezéreket a pénzügyi hiányosságaikra, amelyeken ők maguk is meglepődtek. Ezekkel az edukatív filmekkel körbejártuk azokat az üzeneteket, melyeket ügyfelünk át szeretett volna adni a potenciális partnereinek.
Közösségimédia-felületeken mind posztok, mind Instagram és Facebook sztorik segítésével kommunikáltuk a kampány fontosabb elemeit. A tartalmakat hirdetéssel támogattuk meg, melyben 2 fő irányvonalat határoztunk meg:
Facebook PPC hirdetés, Google GDN, Search és Videó

Több mint...
16 300 landingoldal-megtekintés
2 millió impression
28 000 interakció