Integrált kampány

2018

A Szegedi Szabadtéri Játékok több mint 10 éve ügyfelünk, és számos különböző projekten dolgoztunk már együtt. Az elmúlt években a szabadtéri színház éves kommunikációs kampányát terveztük és bonyolítottuk le a médiatervezéstől, egészen a grafikai anyagok elkészítéséig.

A KAMPÁNY ELEMEI

RÁDIÓ

Országos és helyi rádiókba egyaránt terveztünk spotkampányokat, amelyek részben a teljes évadot, részben pedig
egy-egy kiemelt előadást népszerűsítettek.

TV

A célközönségünk által is közkedvelt csatornákon spot és nonspot jellegű kampányokat egyaránt futtattunk, melyeknek a csatornákkal való szoros tartalmi együttműködés fontos eleme volt.

KÖZTERÜLET

Korábbi kutatásaink alátámasztották, hogy az outdoor megjelenéseknek még mindig nagy hatása van a kampányokra, így az elmúlt években a Szegedi Szabadtéri Játékok Budapesten és vidéken egyaránt jelen volt.


PRINT

Hiszünk a natív tartalmak erejében. Éppen ezért már a magazinos megjelenéseinkben is igyekeztünk előnyben részesíteni ezeket a megszokott, image hirdetések mellett.


ONLINE

A kampányok online felületeit a mérhetőség jegyében terveztük, valamint itt is nagy hangsúlyt kaptak a tartalmi együttműködések, melyek közül számos videós megjelenés kapott helyet a különböző felületeken.


EREDMÉNY

Az átgondolt tervezésnek és folyamatos monitorozásnak köszönhetően 2018-ban is sikerült tartani az évről-évre egyre jobban teljesítő kampányok tendenciáját, ezzel rekordot döntve a Szegedi Szabadtéri Játékok jegyeladásaiban.