Egy kommunikációs ügynökség életében mindig kiemelten fontos, hogy a partner milyen briefet ad, de talán ennél is fontosabb, hogy az ügynökség milyen kommunikációs irányokkal reagál erre – és hogy ezek miként újítják meg a kommunikációt a social platformokon.

A Michelin immáron 4. éve szavazott bizalmat az Armadillo marketing ügynökségnek a hazai social media tartalmak készítésére. Igazán érdekes, ugyanakkor nehéz feladat is ez, hiszen egy olyan iparágban kommunikálunk nap mint nap, ahol – ennyi év után - nagyon nehéz izgalmas és új üzeneteket hozni. A behatárolt téma azonban sosem lehet akadálya a kreativitásnak!

A közösségi média tartalmak új generációja

2022-ben a Michelin bedobja a sziklát a hazai abroncsgyártók social media tengerébe, ugyanis olyan új irányzatok mentén kezdték el megvalósítani a kommunikációjukat, amelyek sokkal inkább az érzelmekre hatnak. Az új irány megtalálásában pedig az Armadillo is hatalmas szerepet játszik, hiszen folyamatosan gyártjuk a kreatív tartalmakat, melyek nemcsak szövegükben, de képileg is egészen új vonalon indulnak el. Az első kreatívok már el is készültek, ezekből spoilerezünk most!

Armadillo - social media ügynökség, új irányvonal a közösségi médiában

Armadillo kommunikációs ügynökség - Michelin socila media kommunikáció

A Michelin social media kommunikációs projekt csapata az Armadillo kommunikációs ügynökségnél:

  • Restyánszki Attila - Digital Content Architect
  • Szabó Orsolya - Graphic Designer
  • Sánta Bianka - Head of Social Media
  • Pozsgai Donát - Copywriter Intern
  • Kolda Máté – Account Executive