Allee tavaszi nyereményjáték

influencer együttműködés

A People Group Kommunikációs Kft. megbízásából influencerekkel népszerűsítettük az Allee tavaszi nyereményjátékát. A promócióban a nyugtákon szereplő AP kód feltöltésével a vásárlók olyan értékes nyereményeket szerezhettek meg, mint például; romantikus hétvége a noszvaji Treehouses-ban, elektromos motort, de a fődíjak között szerepelt egy Peugeot e-208, féléves használatra.

Allee tavaszi nyereményjáték

Influencer marketing

A kampány influencer eleménél ügyeltünk arra, hogy olyan tartalomgyártókat bízzunk meg, akik otthonosan mozognak a divat témakörben, követik és figyelik a trendeket, követőik imádják a haul videókat. Így esett választásra Sápi Vivien, a TikTok koronázatlan királynője, aki 600 ezer követővel büszkélkedhet, Szigligeti Ivett, Katona Gitta és Takács Zsuzska modellek.

A kommunikáció több csatornán Instagram-on és TikTok-on is futott, ezzel pedig több, mint 320.000 felhasználót értünk el.

 

Eredmények

Az ő segítségükkel, az Instagram megjelenésekkel és a TikTok videóval együtt 320.000 fiókot értünk el

Hasonló referenciák

Salvus influencer marketing

Influencer marketing

Columbia

Influencer kampány

somersby

termékbevezető kampány

Allee kutyafesztivál

Influencer együttműködés

Armadillo kampány: Budmil nincs más hátra

Influencer együttműködés

Influencer együttműküdés

Legyünk kapcsolatban!

Email:

armadillo@armadillo.hu

Kapcsolat:

Telefon: +36 30 631 1938, +36 30 438 7575

Cím:

1039 Budapest, Őrtorony utca 13.

Nyitva tartás:

Hétfő – Péntek: 9:00-17:00