2019 tavaszán kaptunk megbízást a világ egyik legnagyobb tévévállalatától, az amerikai AMC-től: összesen 4 ország 9 hűségklubjának online megjelenését és hírleveleit tervezzük meg, és bonyolítjuk le a hírlevélkampányaikat. Ezen kívül a három magyar hűségklub Facebook kampányait is mi tervezzük, készítjük el és menedzseljük.
A spanyol La Torre Wallace ügynökség által felépített, több alrendszerből összeálló CRM-ökoszisztéma lehetővé teszi az AMC hűségklubjaiba regisztrált felhasználók egységes kezelését, és a csatornák aktivitásaiba való hatékony bevonását. A rendszert a La Torréval szorosan együttműködve folyamatosan monitorozzuk, optimalizálva annak működését. Emellett a mi egyik feladatunk a klubok havonta megújuló landingoldalainak dizájnjának elkészítése.
Az ökoszisztéma egyik alapvető funkciója az eDM-kiküldés a klubtagok számára, amelyhez a hírleveleket a landingoldalakhoz illeszkedő dizájnnal és szerkezettel készítjük el. A landingoldalak és a hírlevelek legfontosabb része a havi nyereményjáték, melynek keretében a regisztrált klubtagok között értékes ajándékokat sorsolunk ki. Szintén a mi feladatunk a sorsolások minden tekintetben szabályos lebonyolítása hónapról hónapra.
A Facebookon való népszerűsítés kiemelt jelentőségű az AMC hűségklub-programjában, három hónap alatt közel 25 ezer regisztrált felhasználót tudtunk gyűjteni a magyar hűségklubok számára. Ehhez a három magyarországi klub Facebook-kampányaihoz írt kreatív szövegek, képek, látványos animációk, valamint a kampányok szakszerű beállítása és optimalizálása mind hozzájárult.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00