Budmil

Influencer együttműködés

A népszerű ruházati márka, a Budmil évek óta állandó ügyfelünk, és az eltelt idő alatt több kampány lebonyolításában is segítettünk nekik. Mivel számukra fontos a fiatalok megszólítása is, így augusztusban egy olyan táskakampánnyal kerestek meg minket, mely elsősorban hozzájuk szól. Az Instagram mellett éppen ezért a TikTokot választottuk a kampány fő csatornájának.

Kreatív koncepció – Nincs más a hátra

A kampányhoz többségében olyan influencereket választottunk, akik sok fiatalt szólítanak meg, ugyanakkor sajátos, egyedi stílussal rendelkeznek. A TikTokra készült videók mindegyikében szerepelt a budmil új szlogenje, a „Nincs más a hátra”, ugyanakkor a videókba úgy került bedolgozásra ez a mondat, hogy az passzoljon az adott csatorna és az influencer hangvételéhez, stílusához.

Influencerek

A kampányban résztvevő influencerek által nagyon sokféle, izgalmas tartalom készült. Burján Fanni például egy számára közel álló „anyja-lánya” kontextusban dolgozta fel a témát, míg Nagy Máté videójában lelassította a világ közlekedését. Heczeg-Kis Bálint, az Exatlon Hungary 2021-es férfi győztese és Lantos Ági pedig túrázni vitték magukkal a táskákat.

Eredmények

A legnagyobb elérést Burján Fanni videója generálta, az ő posztját több mint 1 millió ember látta, ami a követőszám figyelembevételével nagyon kiemelkedő teljesítmény. Az összes elérés a kampány időtartama alatt 1.337.617 fő volt.

Hasonló referenciák

Columbia

Influencer kampány

salvus

Influencer marketing

termékbevezető kampány

Allee kutyafesztivál

Influencer együttműködés

Allee tavaszi nyereményjáték

influencer együttműködés

Influencer együttműküdés

Legyünk kapcsolatban!

Email:

armadillo@armadillo.hu

Kapcsolat:

Telefon: +36 1 231 0697
Mobil: +36 30 631 1938

Cím:

1039 Budapest, Őrtorony utca 13.

Nyitva tartás:

Hétfő – Péntek: 9:00-17:00 

var tmp =""; jQuery(document).ready(function(){ jQuery('body').append(tmp); });