A népszerű ruházati márka, a Budmil évek óta állandó ügyfelünk, és az eltelt idő alatt több kampány lebonyolításában is segítettünk nekik. Mivel számukra fontos a fiatalok megszólítása is, így augusztusban egy olyan táskakampánnyal kerestek meg minket, mely elsősorban hozzájuk szól. Az Instagram mellett éppen ezért a TikTokot választottuk a kampány fő csatornájának.
A kampányhoz többségében olyan influencereket választottunk, akik sok fiatalt szólítanak meg, ugyanakkor sajátos, egyedi stílussal rendelkeznek. A TikTokra készült videók mindegyikében szerepelt a budmil új szlogenje, a „Nincs más a hátra”, ugyanakkor a videókba úgy került bedolgozásra ez a mondat, hogy az passzoljon az adott csatorna és az influencer hangvételéhez, stílusához.
A kampányban résztvevő influencerek által nagyon sokféle, izgalmas tartalom készült. Burján Fanni például egy számára közel álló „anyja-lánya” kontextusban dolgozta fel a témát, míg Nagy Máté videójában lelassította a világ közlekedését. Heczeg-Kis Bálint, az Exatlon Hungary 2021-es férfi győztese és Lantos Ági pedig túrázni vitték magukkal a táskákat.
A legnagyobb elérést Burján Fanni videója generálta, az ő posztját több mint 1 millió ember látta, ami a követőszám figyelembevételével nagyon kiemelkedő teljesítmény. Az összes elérés a kampány időtartama alatt 1.337.617 fő volt.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00