A budmil ruházati márka felkérésére bonyolítottunk kampányt, melynek célja a táska kollekciójuk népszerűsítése volt. A kampány céljaként ügyfelünk kérése volt, hogy a kommunikáció szólítsa meg a fiatalokat és egyszerű, de maradandó üzenetekkel váltsunk ki érzelmeket.
A táskánk a legjelentősebb pillanatainkban is velünk vannak, éppen ezért az élményt választottuk kampányunk fő hívószavának és központi elemének. A kampány az Élmények a táskádban elnevezést kapta.
A kampány központi szereplői az influencerek voltak. Összesen hét youtubert kértünk fel arra, hogy gyártsanak olyan kreatív tartalmakat, ahol az élményeket helyezik a középpontba. Az élmények a táskádban szlogenre rádióban és billboardokon is ráerősítettünk.
Felhasználóbarát microsite-ot fejlesztettünk, mely landing odalként funkcionált a kampány során. Fontos szempont volt a célcsoport igényeinek pontos felmérése, a megszokottaktól eltérő formai világ és könnyű kezelhetőség. Ez a felület adott otthont az influencerek által kreált táskaközpontú videóknak. A fogyasztókat egy nyereményjátékon keresztül buzdítottunk interakcióra, ami látványosan mozgatta meg a célcsoportot.
A kampánynak köszönhetően jelentősen tudtuk növelni a márka ismertségét, valamint a közösségi médiában is a kezdeti számok sokszorosára növeltük a követők és a posztokhoz kapcsolódó aktivitások számát. Emellett a vásárlások számát is növelni tudtuk, ugyanis a vizsgált időszakban a táskák értékesítése jóval meghaladta a korábbi évek hasonló időszakában mért eredményeket.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00