A CallMax egy újonnan indult call center szolgáltatás, melyhez weboldalt készítettünk azzal a céllal, hogy az oldal bemutassa a központ professzionális működését, és meggyőzze leendő ügyfeleit arról, hogy miért is válasszák őket.
A célunk az volt, hogy a CallMax széles szolgáltatáspalettáját profin, sokoldalúan ismertessük a weboldal látogatóival. A tervezés során figyelembe vettük a UI/UX kritériumokat, hogy egy modern, felhasználóbarát oldalt hozzunk létre. Ehhez egyedi frontendet terveztünk, amely a felhasználót maximálisan képes kiszolgálni az információáramlás folyamatában is. A felhasználói élményt továbbá árkalkulátorral és problémamegoldó wizarddal növeltük.
A CallMax ügyfélszolgálattal, helpdeskkel, időpont-egyeztetéssel, piackutatással és ügyfélelégedettség-méréssel is foglalkozik, a szolgáltatásokhoz pedig külön aloldalakat készítettünk.
Mivel ez egy induló szolgáltatás, így kiemelten fontos volt a versenytársak elemzése, mely alapján előtérbe helyezhettük a CallMaxet. Az elemzés során kapott adatokat pedig felhasználtuk a weboldal felépítése és szövegezése során. Ezen felül az oldalon mindenki számára elérhetővé tettük azokat az esettanulmányokat, amelyekkel az eddigi ügyfelek elégedettséget szeretnénk bemutatni, hiteles számokkal és adatokkal.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00