Nagy örömünkre szolgált, hogy 2018-ban egy rendkívül sokrétű kampányt tervezhettünk és bonyolíthattunk le egyik legrégebbi ügyfelünk, a ZEISS számára. A kampány egyszerre zajlott online, a tévében, a rádióban, sőt, még eseményen is.
Mivel a kampány középpontjában az UV-védelemmel ellátott színtelen lencsék álltak, olyan eseményt kerestünk, amelyen amellett, hogy sok, számunkra releváns résztvevővel találkozhatunk, még kampányunk fő üzenete is kapcsolódik hozzá. Így esett a választásunk a Balaton-átúszásra, melyen 2018 óta rendszeresen részt veszünk a ZEISS standjával. Amellett, hogy egy kilátót építtettünk, amelyen ZEISS-távcsövekkel figyelhették az érdeklődők az úszókat, az évek során készültünk fotóautomatával, ingyenes tanácsadással, szemüveg-ellenőrzéssel és vásárlással, valamint tombolával is.
Az online felületeken ebben a kampányban a natív tartalmak kerültek előtérbe. A közvetítendő üzenetnek (UV-védelem a szemnek is) határozottan edukatív céljai is voltak. A tartalmakkal az volt a célunk, hogy felhívjuk a figyelmet egy fontos problémára, minimális display támogatással pedig megoldást is javasoltunk rá.
Országos rádiókampányt is terveztünk és készíttettünk a ZEISS számára: a leghallgatottabb műsorsávokban juttattuk el ügyfelünk fontos üzenetét a potenciális érdeklődők felé.
2018-ban több televíziós elemet is terveztünk a kampányba. Itt is igyekeztünk olyan tartalmi megjelenésekre helyezni a hangsúlyt, amelyek nem direkt reklámokként funkcionálnak, hanem felhívják a figyelmet egy-egy témára.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00