Az Exeltis gyógyszeripari cég felkérésére megterveztük a legújabb, kifejezetten fiatalok számára fejlesztett fogamzásgátló termékük bevezető kampányát. A kreatív koncepció és a grafikai anyagok kidolgozása mellett információs és POS anyagokat, egyedi emblémázott reklámajándékokat, valamint menstruációs naptárat is készítettünk.
A kampányban használt kreatívokkal és az üzenettel a tervezhetőséget állítottuk szembe a nem tervezhető „kalandokkal”. A fogamzásgátló készítmények nem számítanak a kifejezetten „szexi”, a fiatalok számára vonzó termékek közé, a Missee bevezetése során ezért ezt a képet igyekeztünk megváltoztatni.
A fiatalok számára termékismertető füzeteket készítettünk, és próbáltuk olyan eszközökkel megfogni őket, mely nemcsak felhívja a figyelmet a termékre, de emellett a mindennapjaikban is hasznos lehet.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00