Exeltis

Termékbevezető kampány

Az Exeltis gyógyszeripari cég felkérésére megterveztük a legújabb, kifejezetten fiatalok számára fejlesztett fogamzásgátló termékük bevezető kampányát. A kreatív koncepció és a grafikai anyagok kidolgozása mellett információs és POS anyagokat, egyedi emblémázott reklámajándékokat, valamint menstruációs naptárat is készítettünk.

Exeltis termékbevezető kampány

Kreatív koncepció – Missee

A kampányban használt kreatívokkal és az üzenettel a tervezhetőséget állítottuk szembe a nem tervezhető „kalandokkal”. A fogamzásgátló készítmények nem számítanak a kifejezetten „szexi”, a fiatalok számára vonzó termékek közé, a Missee bevezetése során ezért ezt a képet igyekeztünk megváltoztatni.

POS – Offline marketing eszközök

A fiatalok számára termékismertető füzeteket készítettünk, és próbáltuk olyan eszközökkel megfogni őket, mely nemcsak felhívja a figyelmet a termékre, de emellett a mindennapjaikban is hasznos lehet.

Hasonló referenciák

Nutri kávé csomagolástervezés és gyártás

Csomagolástervezés és gyártás

Foxximed brandépítés

Brandépítés

ZEISS 175 - integrált kampány

Integrált kampány

Royalpack grafikai tervezés

Brandépítés

Zeiss integrált kampány

Integrált kampány

Szegedi szabadtéri - integrált kampány

Integrált kampány

Legyünk kapcsolatban!

Email:

armadillo@armadillo.hu

Kapcsolat: 

Telefon: +36 30 631 1938

Cím:

1039 Budapest, Őrtorony utca 13.

Nyitva tartás:

Hétfő – Péntek: 9:00-17:00