A Health&Youth étrend-kiegészítő márkával való együttműködésünk hosszú távú social media menedzsmenttel indult, majd a sikeres közös munkának köszönhetően egy integrált kampánnyal folytattuk tovább, melynek két célja is volt: a brand awareness és az eladások növelése.
A kampány fontos része volt a közösségi médiában való jelenlét, a Facebook és Instagram kommunikáció. A Facebook PPC mellett GoogleAds hirdetések is futottak, melyeknek fókuszában a brand awareness állt, így a display kampányok a keresési hirdetések mellett kiemelt hangsúlyt kaptak. A PPC hirdetésekben a remarketingnek is fontos szerepe volt.
A kampány egyik fontos eleme az influencer marketing volt, ezért olyan pörgős életvitelű, dolgozó anyukákat kerestünk, akiknek nincs ideje a betegségekre, ugyanakkor fontos nekik, hogy saját magukra is odafigyeljenek. Ezért választottuk Vasvári Vivient és Horváth Grétát.
A márka étrend-kiegészítő termékei kiemelten ajánlottak sportolók számára is, az aktív életet élő, sport iránt érdeklődő célközönséget pedig Kabát Petivel értük el, aki ex-focistaként hiteles inspiráció lehet a követői számára.
Az influencerek segítségével közel 600.000 potenciális vásárlóhoz jutottunk el, valamint posztjaik direkt konverziókat is eredményeztek.
A közösségi média és az influencer marketing mellett outdoor és televíziós megoldásokban is gondolkodtunk, így óriásplakátokon is megjelentünk a márka fő üzenetével. A kampány során a márka szerepelt az RTL Reggeliben, tartalmi együttműködés keretei között, így egy beszélgetés során tudtuk közvetíteni a legfontosabb mondanivalónkat.
A kampánynak köszönhetően jelentősen tudtuk növelni a márka ismertségét, valamint a közösségi médiában is a kezdeti számok sokszorosára növeltük a követők és a posztokhoz kapcsolódó aktivitások számát. Emellett a vásárlások számát is növelni tudtuk.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00