A covid járvány alatti visszaesés időszakát Hévíz városa arra használta fel, hogy megújítsa a kommunikációját és arculatát. A város célja az volt, hogy az új arculat és logó nyisson a fiatalabbak felé is, miközben a marketingstratégia része volt, hogy a korábbiaknál nagyobb hangsúlyt kapjon a fitt szemlélet, valamint a szabadidős és sportolási lehetőségek sokfélesége – az év bármely szakában.
A jól ismert tavirózsa motívum, mely évek óta Hévíz jelképének számít, az új logóban is megjelenik, ám új, modern köntösben, fiatalos és a mai trendeknek megfelelő formában. A rózsa szirmait alkotó vízcseppek formájukban és színeikben is a tóra és az azt körülvevő természeti környezetre utalnak, ezzel is erősítve a város természetközeliségének üzenetét. Az elkészült logóval pedig, névjegykártyát, levélpapírt, borítékot és email aláírást is terveztünk.
Az új marketingstratégiában Hévíz a hazai „slow” mozgalom központjaként jelenik meg, ahol a fiatalok mellett a középkorú, aktív célközönség is megtalálja a számára tökéletes programokat. Az eddigi kommunikáció alapjait képező egészségkultúra és wellness mellett az új tervekben már nagyobb hangsúllyal jelenik meg a fitt életszemlélet, a gasztroturizmus és a szabadidősport, valamint a minden évszakban változatos programlehetőségek.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00