Hogyan lehet ma Magyarországon a JEEP Compass márkát népszerűsíteni? Újragondoltuk az Influencer együttműködéseket!
Azt a célt tűztük ki, hogy felkutatjuk és bemutatjuk azokat a sikertörténeteket, melyek példaként szolgálhatnak mindenki számára. Kilenc, a maga területén meghatározó személyiséggel kötöttünk influencer együttműködést, melynek keretein belül egy-egy JEEP Compasshoz jutottak hozzá. Az egy éves együttműködés során az autó egy eszköz volt, amely hozzásegítette az egyébként is sikeres embereket további céljaik megvalósításához.
Első lépésként a kampány egy magas színvonalú sajtótájékoztató segítségével nyert publicitást. Az eseményen lelepleződött a kilenc influencer, és ünnepélyes keretek között átvették autójukat.
Egyedi oldalt fejlesztettünk, amelyet összekötöttünk a social media csatornákkal. Rövid bemutatkozó videókkal mutattuk be a kampányban résztvevőket, melyekre közönségszavazást is szerveztünk.
Számos platformon megjelentünk, saját gyártású posztok lepték el a social felületeket a kampányban résztvevők közreműködésével. A nagykövetek rövid videókban mutatkoztak be, ezen felül különböző kalandos élethelyzetről forgattunk filmeket, melyeket a Jeep Magyarország Facebook és Instagram felületein publikáltunk. A posztokat PPC kampánnyal támogattuk meg.
Az újszerű kampány jelentős sikereket ért el, aktivizálta a rajongókat. Több Jeepet is értékesítettek az influencerek kapcsolati hálóján keresztül, és többen jelentkeztek, hogy ők is szeretnének Compassadorok lenni. A kampány során több millió felhasználót értünk el, 40.000 megtekintés történt a www.compassador.hu-n, és 12.000 szavazat érkezett a jelöltekre.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00