Célunkként tűztük ki, hogy ügynökségként a Michelinnel karöltve megtaláljuk az új eszközöket és megoldásokat a közösségi média területén.
A legfontosabb feladat az volt, hogy olyan kreatívok és szövegek készüljenek, amelyek eddig a Michelin Facebook-oldalán nem voltak jellemzőek: előnyben részesítjük a GIF-ek, kisvideók használatát. Napi feladataink közé tartozik a kommentek folyamatos monitorozása, moderálása, valamint az üzenetek kezelése is. A szakmai kérdéseket a Michelin dedikált kapcsolattartójának segítségével válaszoljuk meg.
Multinacionális vállalatként a Michelin esetében is voltak olyan angol nyelvű központi anyagok, amelyeket lokalizálnunk kellett szövegben és képi megjelenésben egyaránt.
A napi tartalomgyártás mellett részt vettünk egy új abroncs termékbevezetéséhez kapcsolódó közösségimédia-kampány megvalósításában is. Ügynökségünk készítette a koncepciót és a szöveges tartalmakat, és a gyártás is nálunk valósult meg.
A kampány kezdete óta több mint 5 000 új oldalkedvelés érkezett a Michelin oldalára, a megosztások száma megnégyszereződött, a kommentek száma pedig megduplázódott. Emellett több százezres elérés, több mint 300 egyedi lead és 4 nyertes a kampány eredménye.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00