A Saint-Gobain cégcsoporthoz tartozó Rigips, a hazai szárazépítési piacvezető szereplője, visszatérő ügyfelünk. Évekkel ezelőtt honlap fejlesztéssel, social media kommunikációval és kampányokkal szereztünk bizalmat, 2018-ban pedig együttműködésünk kiterjesztettük, a kommunikációs tevékenység mellett stand tervezésére és employer branding filmek készítésére is megbízást kaptunk.
A Facebook felületén posztok és sztorik segítségével kommunikálunk az aktuális kampányok fontosabb elemeiről. A tartalmakat hirdetésekkel is támogatjuk: Facebook PPC hirdetés, Google GDN, Search és Videó.
„Cégünk marketing tevékenysége során két okból merül fel ügynökség bevonása: olyan területeken szeretnénk aktivitást, ahol mélyebb szakértelemre van szükség; illetve szeretnénk megsokszorozni a kapacitásainkat. Az Armadillo reklámügynökséggel először több mint 12 évvel ezelőtt találkoztam, azóta kisebb-nagyobb projekteken, kampányszerűen dolgoztunk együtt. Nem titok, hogy ez idő alatt adtunk megbízást más ügynökségnek is, így – bár nem reprezentatív az adat – van összehasonlítási alapunk, és biztosan állíthatjuk, hogy az Armadillóval nemcsak jó dolgozni, de hatékony és mindig vidám is” – számolt be az együttműködésről Petres Andrea, a Saint-Gobain Construction Products Hungary Kft. – Rigips Divízió marketing csoportvezetője.
Az Eurokills kiállításra strandot terveztünk és építettünk a Rigips számára. A kiállításon való megjelenést kommunikációval segítettük, a social media mellett nativ tartalmakat is publikáltunk.
Az employer branding tevékenységünk részeként rövid filmeket készítettünk. Ezeket előre egyeztetett forgatókönyv szerint készítettük el a Rigips halmajugrai gyárában. A karriertörténeteket bemutató filmben az ügyvezető, Piros Attila is elmondta példaértékű történetét.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00