Célként tűztük ki a Signal IDUNA biztosítóval karöltve, hogy egy, a fiatalok számára megkerülhetetlen platformon, könnyen értelmezhető üzenettel szólítsuk meg a célcsoportot, ahol a közvetítő szerepet az influencerek kezébe adtuk.
A projekt során megterveztük a kampány alapját képező arculathoz illeszkedő landingoldalt, ahol minden fontos információt könnyen megtalál a felhasználó.
Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, az együttműködés során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet, így került kiválasztásra Dóczi Attila, Csizmadia Gabi és Karin Dragos.
Influencereinkkel a Signal Iduna egyik szakértője beszélgetett, aki olyan mindennapi példákon keresztül vezette rá a véleményvezéreket a pénzügyi hiányosságaikra, amelyeken ők maguk is meglepődtek. Ezekkel az edukatív filmekkel körbejártuk azokat az üzeneteket, melyeket ügyfelünk át szeretett volna adni a potenciális partnereinek.
A közösségimédia-felületeken mind posztok, mind Instagram és Facebook sztorik segítésével kommunikáltuk a kampány fontosabb elemeit. A tartalmakat hirdetéssel támogattuk meg, melyben két fő irányvonalat határoztunk meg: Facebook PPC hirdetés, Google GDN, Search és Videó.
Több mint 16 300 landingoldal-megtekintés, 2 millió elérés és 28 000 interakció.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00