A ZEISS hosszú évek óta állandó ügyfelünk, a vállalat 175. születésnapja alkalmából pedig egy igazán különleges, átfogó kampányt szerettek volna, melynek során különböző érdekességeket osztunk meg a ZEISS történelméből. A kampány célja a márkaismertség növelése mellett az volt, hogy minél többen megismerhessék a ZEISS sokrétű szakértelmét és hozzájárulását a különböző tudományterületekhez.
A kampány ideje alatt látványos posztokat osztottunk meg a ZEISS Facebook-oldalán, melyeket PPC hirdetésekkel egészítettünk ki. A kampány időtartama alatt a hirdetésekkel több mint 1.000.000 emberhez jutottunk el a közösségi médiában.
A kampány ideje alatt PR és natív cikkek is jelentek meg print és online felületeken egyaránt. A print lapokban a cikkeket kiegészítette egy image hirdetés is, így egy dupla oldalon jelent meg a márka a Nők lapjában, a Forbesban, a HVG hetilapban és a National Geographicben. Ezen magazinok online felületeire is készültek anyagok, melyek így a közösségi médiában is megoszthatóvá váltak.
A ZEISS 175. születésnapja alkalmából a Jazzy és a Sláger FM műsorában is megjelent a márka, emellett pedig az RTL Klub Reggelijében is szerepelt a ZEISS szakértője, aki tippeket adott a tökéletes szemüveg kiválasztásához.
Telefon: +36 30 631 1938
1039 Budapest, Őrtorony utca 13.
Hétfő – Péntek: 9:00-17:00