Sajtó­megjelenések

Márka monitor

Megújulás alatt az Armadillo

Az elmúlt időszak változásai és trendjei arra ösztönözték az ügynökséget, hogy átgondolja eddigi szervezeti működését.
portfolio_black

Párhuzamos világ épül: új típusú gazdagság születik, teljesen átalakulás várható

Bartha Péter, az Armadillo tulajdonos- ügyvezetőjének véleménycikke
bdpst24

Több száz rászorulónak gyűjtött adományt az Armadillo

55 adománydoboz – nagyságrendileg 110 rászoruló megsegítése – volt a cél, végül ennek háromszorosát érte el az Armadillo a karácsonyi adománygyűjtő akciójával.
Képkivágás

Az Armadillo tervezi a Salvus influencer kampányát

A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy a termék az idősek gyógyvize. Tény, jellemzően az 50 feletti korosztály fogyasztja, miközben felgyorsult és stresszes életvitelünknek köszönhetően már fiatalabb korban egészségünkre válna.
termalonline

Influencerekkel népszerűsítik a Salvus gyógyvizet

Az Armadillo ügynökség influencer üzletága, az influencerek.hu készíti a Salvus gyógyvíz első integrált márka kampányának influencer kommunikációját.
kreativ-logo

Új ételszállítónak indul bevezető kampány

Az egészséges ételekben utazó Frissbox bevezető influencer kampányát az Armadillo brandjéhez tartozó influencerek.hu csapata végzi.
digitalhungary1

Életet mentő kampányon dolgozik az Armadillo

Az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található full service ügynökség feladata volt.
mahu

Hátrányos helyzetű intézményeknek segít az Armadillo

Több, mint egymillió forint értékben segít hátrányos helyzetű intézményeknek az Armadillo Kreatív Ügynökség most zárult saját CSR-programjával. Több intézmény is meglepetésekkel távozott az állófogadással egybekötött záróeseményről.
onbrands-logo

Olasz meló

A kreatív ügynökség több olasz márkán is dolgozik, a gépjármű és háztartási nagygépek mellé érkezett a kávémárka.
Márka monitor

Az Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért

A full-service reklámügynökség osztrák ügynökségtől veszi át a márka lokális Facebook- és Instagram- kommunikációját és hirdetési stratégiáját.
kreativ-logo

Közösen folytatja az Armadillo és az Arvalicom

A két ügynökség összebútorozott, és közös vezetés alatt működnek tovább, de cégjogilag nem egyesültek.
zaol

Hévíz új arculattal és kommunikációval készül az újranyitásra

A szakmai kihívás mellett fontos volt a projekt érzelmi szála is, hiszen egy nehéz helyzetbe került iparágról beszélünk – szögezte le Arany Gábor, az Armadillo reklámügynökség operatív igazgatója.
mmo-logo

Magyar sikertörténetekkel kampányolnak

A szójátékkal fűszerezett – Compassador – ambassador (Jeep Compass – ambassador kampány) kampányt az Armadillo Kreatív Ügynökség tervezte és a minőségi tartalomra építette. Olyan magyar sikertörténeteket kerestek, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára.
Márka monitor

Jeep: az idei SuperBowl alatt taroló reklámfilmet gondolta újra az Armadillo

„Tudtuk, hogy Bruce Springsteent nem lehet überelni, de szerettünk volna mi is ráfűzni a Jeep már most ikonikus reklámjára. Marsalkó Dávid márkanagykövet szájából pedig egy olyan témát éreztünk hitelesnek, amely valóban húsba vágó nemcsak a zenésztársadalom, hanem mindannyiunk számára” – fogalmazott Sass Dani, az Armadillo Creative Directora.
kreativ-logo

Arculatának megújítására használta fel a leállást Hévíz

A város kommunikációjának újraszabásán az Armadillo dolgozott.
csodalatosmagyarorszag

Hévíz megújult arculattal és kommunikációval készül a nyitásra

Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben” – mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség Art Directora.
telex-logo

A Fidesz megszólítaná a fiatalokat, de influenszerekkel ez nem lesz egyszerű

A politikai influenszerkampányokról megkérdeztünk több további ügynökséget is. Arany Gábor, az Armadillo Design igazgatója szerint olyat régen, még az influenszerek megjelenése előtt is láttunk, hogy egy-egy ismert ember, véleményvezér odaállt egy-egy politikai párt mellé.
turizmus-logo

Megújult arculattal várja a nyitást Hévíz

Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben”– mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség art directora.
mmo-logo

Rengeteg adományt gyűjtött az Armadillo

Az Armadillo marketing ügynökség december elején hirdette meg Adományozz az Armadillóval! CSR-kampányát.
mmo-logo

Gasztrofilmeket készített az Armadillo

Receptvideók, kisfilmek, sztárvendégek az Armadillo gyártásában a Toman Diet számára. Rövid idő alatt több mint 50 kisfilmet készített az Armadillo Tomán Szabina, az RTL Klub „Cápák között” műsorának vállalkozója számára. A hangsúly a közös főzés élményén volt.
mediapiac_com

Palkonyai gasztrokalandot népszerűsít az Armadillo

A rendhagyó körülmények miatt mindennél fontosabb a kommunikáció, a valós hazai turisztikai kommunikáció, látható, hogy minden szónak, üzenetnek fillére pontos hatása van” – mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója.
mediapiac_com

3D virtuális kiállítást fejlesztett az Armadillo

2008 óta minden tavasszal a szegedi REÖK-ben ünneplik a kortárs magyar művészetet, ahol a képzőművészeti élet fontos szereplői mutatkoznak be alkotásaikkal.
mediapiac_com

Az Armadillo készítette a Szegedi Szabadtéri Játékok 2021-es arculatát

A kulturális fesztivál jövőre lesz 90 éves, ennek apropóján frissítette arculatát.
mediapiac_com

Új ügyfél az Armadillonál

Két hónapos kiválasztási folyamat végén nyerte el a Hungerit Valdor közösségi médiakommunikációjára kiírt projektet.